Přeposlat Chrysler Stratus 2.5 V6 24V

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Chrysler Stratus 2.5 V6 24V

Chrysler Stratus 2.5 V6 24V

(19)

hodnotit

Americké automobily nemají v evropě moc dobrou pověst a u toho vozu z pohledu ojetini to platí dvojnásob. V době kdy byl tento vůz ve výrobě tak se americké automobilky moc na evropský trh nehrnuly a proto se těchto vozů na našich silnicích moc nenajde. Interiéru dominuje obrovský volant. Vzadu najdou cestující dost místa pro nohy. Sedadlo však působí jako pokojový gauč. Jízdní vlastnosti jsou dost slabé. Podvozek je typicky americký a auto se kolébá ze strany na stranu. Typicky americkým nešvarem bývá vysoká spotřeba benzinu a Stratus není výjimkou. Jednou z mála pozitivních věcí je jeho pohodlnost. Sedadla jsou jak velká kožená křesla a na všech místech budete mít spoustu místa.

více

Výrobce:

Chrysler

Kategorie:

Sedan

Řada / podřada:

Stratus

Články  |  Diskuze  |  Inzerce

 

Základní údaje Chrysler Stratus 2.5 V6 24V

Srovnání s jinými automobily

V katalogu 9948 automobilů

1.
2.
3.

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

Základní vlastnosti Chrysler Stratus 2.5 V6 24V
Typ Sedan
Datum výroby -
Uvedení na trh 1993-12-01
Vyráběn v letech 1994 - 2000
Délka 4746 mm
Šířka 1822 mm
Výška 1374 mm
Cena -
Fyzické parametry Chrysler Stratus 2.5 V6 24V
Pohotovostní hmotnost 1431 kg
Hmot. bržděného přívěsu 1200 kg
Užitečná hmotnost 499 kg
Počet dveří 4
Počet míst 5
Rozchod kol vpředu 1518 mm
Rozchod kol vzadu 1518 mm
Rozvor náprav 2747 mm
Min. objem zavaz. prostoru 445 litrů
Max. objem zavaz. prostoru -
Motor, výkon Chrysler Stratus 2.5 V6 24V
Druh motoru V-motor
Umístění motoru vpředu napříč
Příprava směsi vícebodové vstřikování
Přeplňování není
Poháněné nápravy přední
Převodovka Automatická
Počet rychl. stupňů (man.) -
Počet rychl. stupňů (aut.) 4
Zdvihový objem 2497 ccm
Počet válců 6
Počet ventilů 24
Točivý moment 218 Nm
Točivý moment 4400 otáčky/min
Výkon 120 kW
Výkon 163 koní
Výkon 5850 otáčky/min
Maximální rychlost 210 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h 9.9 s
Posilovač řízení -
Pohonné hmoty Chrysler Stratus 2.5 V6 24V
Druh paliva Natural 95
Objem nádrže 60 litrů
Spotřeba ve městě -
Spotřeba mimo město -
Spotřeba - kombinovaně 9.9 litrů na 100 km
Sériový rozměr pneu Chrysler Stratus 2.5 V6 24V
Sériový rozměr pneu 195/65 R 15 V
Brzdy Chrysler Stratus 2.5 V6 24V
Přední brzdy kotoučové s vnitřním chlazením
Zadní brzdy kotoučové
Standardní výbava Chrysler Stratus 2.5 V6 24V
Interiér Autorádio, Posilovač řízení, Nastavitelný volant, Centrální zamykání, Centrální zamykání na DO, Tempomat, Dělená sedadla, Otáčkoměr, Elektrické ovládání oken vpředu, Elektrické ovládání oken vzadu, Výškově nastavitelná přední sedadla
Exteriér Vyhřívaná zrcátka, Přední mlhovky, Tónová skla, Dojezdové rezervní kolo
Asistenti ABS
Klimatizace manuální
Počet airbagů 2

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

Sháníte tento nebo podobný model? DOPORUČUJEME:

 

Hodnocení Chrysler Stratus 2.5 V6 24V

Hodnocení vozu Chrysler Stratus 2.5 V6 24V

Celkem

hlasů: 19

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Nahlašte chybějící vlastnost

Chybí Vám u tohoto modelu vlastnost, kterou disponuje? Napište nám o ní. Děkujeme.

 

Diskuze Chrysler Stratus 2.5 V6 24V

Diskuse ke Stratus 2.5 V6 24V


počet příspěvků: 4

Marek

21.12.2010 v 01:16

Spotřeba město 11, Dálnice 5, okresky 8,5 litru. Velmi dobrá výbava, hltač KM. Velmi tichý motor, automatická převodovka řadí velmi velmi plynule! Velmi prostorný vůz, s pohodlnými sedačkami! Sportovní jízdy senení třeba bát, nezávislé zavěšení kol vás v zatáčce nezklame! Volant se drží skvěle, a potěší na něm ty 4 knoflíky (tempomat). Nesouhlasím s uvedeným článkem, je urážkou Stratuse! Jen doporučuji!

Odpovědět

Tom

16.01.2011 v 16:37

Úvodní článek je opravdu podle mně příliš kritický o autu jako takovém nic neřekne, a spíš ho jen haní. Pravděpodobně to psal nějaký Wagenista. Vůz je opravdu velmi pohodlný a prostorný. V porovnání s přibližně stejně velkou octávií první řady je prostor posádky mnohem vstřícnější k vašim kolenům a zadní sedačka je opravdu jako gauč, což beru jako pozitivum. Prostě, ve stejně velkém stratusu je víc místa než v oktávce. Podvozek je laděn spíše měkce, proto se auto kolíbá, ale v bezpečných mezích. Přece jen je stavěno na úplně jiné silnice, ale poradí si i s našimi. Ideální na dálnici - z prahy do brna nejste vyklepaní jak startka, což je zvykem u evropských automobilů střední třídy. Motorově jde o průměr. Na závodění to není, ale většina aut ve stejné třídě a cenové skupině stejně nemá šanci. Spotřeba je na úrovni aut co tady běžně jezdí (motor 2,5 je identický s mitsubishi galant) Abych jen nechválil, musím vytknout nepovedené brzdy. Někdy je potřeba se opravdu opřít do pedálů aby to zastavilo, a posilovač řízení ve vás zanechává dojem že opravdu řídíte automobil, a nehrajete NFS na PC, jak to mají např. citroeny. Často bývá problém s korozí přední kapoty a zadních lemů a občas zlobí elektrika - oxidace kontaktů a spojů. Náhradní díly jsou mnohdy levnější než na nám známá auta, a ikdyž nejsou v každé mototechně, jsou většínou na objednávku dostupné do 3 dnů. I nejnižší výbava obsahuje prvky, které jsou obvykle za příplatek, nebo v dražších verzích. Centrál na DO, el. zrcátka a všechna okna, klimatizace atd... pokud si sečtu všechny výhody a nevýhody tohoto vozu, vychází mi automobil srovnatený s evropskou konkurencí ve všech směrech, s designem který nepřehlédnete.

Odpovědět

jarda

27.02.2011 v 19:21

nazdárek,mám dotaz když startuju tak se ozývaj zvláštní zvuky,ale když chytne tak to zmyzí,a někdy chcípne a nejde natočit.Nevím si rady mám Chryslera krátce tak prosím o radu.Dík.19

Odpovědět

Du ven Blejt

16.08.2014 v 11:30

Mel jsem toto auticko od 1998 do 2005 a muzu o nem mluvit jen v superlativech. Zadny problem, pouze mi menili AT prevodovku v zaruce. Menil jsem kotouce, desticky a filtr v prevodovce. Zadna koroze. Absolutni spolehlivost. Absorbcni vlastnosti obou narazniku - neuveritelne. Co se nachytaly ran od blbcu ridicu a parkrat i ode me. Po prestehovani ze Zapadu ku Praze jsem se ho zbavil. Pri jizde po Praze to byla jizda od pumpy k pumpe. Novy majitel mi napsal, ze tak zachovale auto nevidel. Mohl jsem ho nechat predelat na plyn a mit ho dodnes.

Odpovědět

 

Napište recenzi

Tvořte s námi obsah tohoto webu a staňte se redaktorem! Zašlete nám Vámi napsanou recenzi/článek, který Vám po zkontrolování uveřejníme. Nejlepší přispěvatele zařadíme do ravidelného slosování o vstupenky do Aquapalace Praha!

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.